Pitäisikö mennä optikolle tai hommata makuuhuoneeseen parempi lamppu...Tai muuten vaan keskittyä paremmin tekemisiinsä.  Aivoton neulominen saa ihan uuden merkityksen Hädin tuskin kehtaan näitä lapasia edes esitellä. No, olkoot muille opiksi ja huvitukseksi.

Huomasin toista lapasta tehdessäni, että jotain on vialla. Jaa, kappas, olen ottanut vahingossa erisävyistä vihreää toiseksi langaksi pörrölangan kaveriksi. No, ei haittaa. Ei sitä tuosta pörrölangan seasta erota. Mutta kun aloitin tekemään peukaloita, aloin ihmetellä miten peukalo näyttää NIIN erisävyiseltä kun muu lapanen. Ja hups, olen myös ottanut erisävyisen pörrölangan sen erisävyisen vihreän langan kaveriksi Eli meni pieleen kaikin tavoin... Tai no, ovat sentään samankokoiset.

En todella ymmärrä vieläkään, kuinka tämä on mahdollista

Ja sattuihan minulla toinenkin kömmähdys. Olin taas saanut valmiiksi erään neuleen ja ompelin sitä jo kasaan, kunnes huomasin, että olen tehnyt selvästi liian leveät hihat! Ja niin kuin muka olin oikein laskevinani...Hihat menivät purkuun ja uusiksi.

Ja tässä vihdoin ja viimein jo kauan sitten aloitettu baktushuivi...Hieman taisi tärähtää kamera...kaikissa näissä kuvissa

Tänään vietimme Tapion 12-vuotissynttäreitä. Hän oli kutsunut vain muutaman kaverin, joten oli rauhalliset juhlat. Minua laiskotutti niin paljon, että en leiponut mitään uutta. Pakkasessa oli Miinan synttäreiltä jääneitä mokka- ja kinuskipaloja, jotka kelpasivat hyvin. Lisäksi teimme mansikkavaniljapirtelöä.

Huomenna onkin minun synttärini ja ihan ex tempore ajattelin tulevana viikonloppuna pistää pystyyn aikuistenjuhlat. Nopealiikkeisenä pistin heti kutsuja menemään ja muutama ihana ystäväni ilmoitti haluavansa auttaa järjestelyissä, joten itselle ei jää kuin voileipäkakkujen väsääminen. Katsotaan nyt sitten, millaiset juhlat näistä tulevat...

Ja vielä kuva Otto-pojasta. Makuupaikat vaan paranevat...

Täällä olisi taikapallovaihto, johon vielä ehtii mukaan.