Eilen olin pikkulasten kanssa Huimalassa ja koukkasimme kotimatkalla Porvoon Brunbergin kautta. Lapset saivat ostaa hieman suklaata, mutta itsestäni olen melko hyvin saanut suklaanhimon karsittua. Pitkällisen itsemanipuloinnin tulos

Sitävastoin tuore lakritsi eri muodoissa ja eritoten salmiakkilakritsi on yhä heikkouteni. Onneksi Halvan salmiakkilakritsimatto on taidettu lopettaa, koska sitä en ole aikoihin kaupoista löytänyt. Lohdukkeeksi ei ole sitten kelvannut mikään...

Tällaisen herkkupussin bongasin ja nappasin mukaani...on muuten hyvää

Jos ette ole käyneet Vantaalla Huimalassa lastenne kanssa ja mahdollisuus olisi, suosittelen ehdottomasti. Minulla oli mukana kolme lasta 8-11 vuotiaita ja nauttivat sydämensä kyllyydestä.

Itse olin varannut mukaan kaksi neuletta...Aloin neulomaan huovutettavia paloja johonkin En ole vielä täysin päättänyt, mihin. Ja pistin alulle kolmosen puikoilla soija-mohairvilla -langasta neulehaalaria huhtikuussa syntyvälle vauvalle. Näitä sitten neuloin ja hörpin kahvia ja viihdyin minäkin.

Tarkennan vielä: minulle ei sentään synny vauvaa (huh), mutta pääsen kummiksi.